نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نباید از آمدن پوگبا به یوونتوس تعجب کرد!

نباید از آمدن پوگبا به یوونتوس تعجب کرد!

خاطرات شیرین ستارگان فرانسوی یووه در چند دهه اخیر باعث شده تا بخشی از طرفداران بیانکونری در انتظار بازگشت پوگبا به یوونتوس و تماشای همکاری زوج فرانسوی «رابیو ― پوگبا» در ترکیب تیم محبوب‌شان باشند. جاناتان زبینا مدافع فرانسوی یووه در سالهای 2004 الی 2010 در گفتگو با روزنامه La Gazzetta dello Sport، با اشاره به ویژگی‌های ارزشمند آدرین رابیو، ماتیاس ده‌لیخت و پاول پوگبا، جذب آنها توسط یوونتوس را باعث اقتدار یووه در میان رقبای اروپایی‌اش دانست.

 

 

در مورد عالی بودن ده‌لیخت هیچ تردیدی ندارم. بازی‌های او من را به شدت تحت‌تأثیر خود قرار داده است. ده‌لیخت در همه جای زمین حضور دارد و بیش از آنکه یک دفاع ساده باشد یک مدافع مدرن است. او یک پدیده بلامنازع است و نباید در مقابل مبلغی که برای او در نظر گرفته شده عقب‌نشینی کرد. در عین حال حضور او نیز مانعی برای کیه‌لینی و بونوچی به حساب نخواهد آمد و یووه نباید برای حفظ هر سه آنها در ترکیبش تردید کند.
آدرین رابیو یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال اروپاست و این یعنی برخلاف آنچه در رسانه‌ها در مورد تسلط مادرش روی او عنوان می‌شود چندان حقیقت ندارد؛ بر عکس خوب بودن رابیو یعنی خوب بودن ایجنت او.
انتقال پوگبا به تورین بسیار دشوار است هرچند بعد از آمدن کریستیانو رونالدو دیگر از حضور هیچ ستاره گرانقیمتی در یووه تعجب نخواهم کرد. با این همه حضور پوگبا در یووه با وجود رقبای قدرتمندی که چشم به او دوخته‌اند همچنان مبهم است.
پرونده انتقال این سه بازیکن هرچند تاکنون تنها یک دستاورد (رابیو) داشته اما موفقیت در انجام هر کدام از آنها یک برگ برنده برای بیانکونری‌ها خواهد بود. زوج فرانسویِ رابیو و پوگبا می‌توانند بانوی‌پیر را در میان رقبای اروپایی‌اش مقتدر نگه دارند.

 

گفتنی است جاناتان زبینا در طول 6 فصل حضورش در تورین، 116 بار برای این تیم در رقابت‌های مختلف به میدان رفت. او یکی از اعضای تیم یوونتوس در دوران حضور یک‌ساله‌اش در رقابت‌های سری B بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: